Про садочок

Шановні батьки, ви знаєте, що дошкільний вік – це, перш за все, безперервна гра, під час якої і відбувається навчання дитини. Саме з урахуванням цього фактора ми побудували увесь навчально-виховний процес у нашому садочку, об'єднавши найкращі світові педагогічні здобутки.


Найголовнішою метою нашої програми є усвідомлення унікальності кожної маленької особистості та її виховання відповідно до всіх інтересівчерез створення розвиваючогопростору для гармонійного фізичного, емоційного, духовного, інтелектуального і соціального зростання кожної дитини.
Процес навчання у нашому садочку побудовано на грі, проте налаштовано на серйозний результат. Програма, яку спеціально розроблено для садочка провідними фахівцями, включає здобутки світових методик, перевірених часом та кількома поколіннями дітей, а також унікальні авторські розробки, що довели свою ефективність.

Що включає у себе навчально-виховна програма фінського садочка?
Програму побудовано за принципом тематичних блоків, відповідно до яких і облаштовано розвиваючий простір зі створенням ігрових завдань та урахуванням потреб і можливостей кожної дитини у групі. У цьому просторі проходять різноманітні цікаві заняття, покликані різнобічно та яскраво розкрити тему кожного блока.


Саме такий підхід забезпечує розвиток та закріплення у дитини навичок ХХІ століття:
- креативності
- критичного мислення
- уміння вирішувати задачі та проблеми різного ступеня складності
- комунікабельності
- уміння співпрацювати
- працювати з інформацією (пошук, фільтрація, аналіз, презентація)
- гнучкості мислення
- ініціативності та лідерських якостей
- відповідальності
- соціальних навичок (формування позитивного ставлення до себе та оточуючих, вміння спілкуватися, відстоювати власну думку, розуміти власні та чужі почуття, настрій та емоційний стан, адекватно реагувати та діяти у різних життєвих ситуаціях).
Саме розвиток подібних навичок повинен допомогти нашим дітям досягти успіхів у майбутньому, порівняно із тими однолітками, які не матимуть подібних компетенцій.
Таким чином ми не готуємо дітей до екзаменів, ми готуємо їх до життя!


Які предмети ми вивчаємо у садочку?
• Письмо та навчання читанню
• Математика та основи логічного мислення
• Розвиток мовлення (риторика, розвиток зв’язного мовлення, аудіювання, адаптовані до віку дитини)
• Навколишній світ (основи географії, біології, астрономії, культурології, знайомство із оточуючим світом людей та речей)
• Англійська мова
• Творча майстерня (ліплення, малювання, конструювання, аплікація тощо)
• Музика
• Хореографія
• Фізична культура
Загалом більше 25 уроків на тиждень з 12 різних напрямів, кожен з яких викладається професіональним педагогом із багатолітнім досвідом.


Але всі ці заняття не єдине, чому навчається дитина, оскільки унікальною особливістю садочка є розвиваючий простір – середовище, у якому кожен малюк має можливість отримати ті знання, які йому необхідні просто зараз, а найголовніше те, що він робить цей вибір самостійно! Задача педагогів, уважно спостерігаючи за дитиною протягом усього дня, підготувати завдання, які допоможуть саме йому у подальшому розвитку (через створення ігор, завдань та навчальних матеріалів за темою блоку для конкретного маленького учня).


Завдяки ігровій формі, заняття проходять легко і невимушено, а побудова їх у царині розвиваючого простору підвищує інтерес та дає можливість розкривати тему з несподіваних боків. Це відбувається тому, що наповнення середовища, що оточує дитину, постійно змінюється залежно від теми, яку у певний час вивчають діти.
Також ми використовуємо продуктивний метод проектів, метою якого є поглиблене вивчення, закріплення матеріалу та систематизація знань, якими володіють діти. Саме проекти допомагають об’єднати різні види діяльності, зробити навчання цікавим, корисним та отримати важливі навички. Це ж насправді захоплююче: самостійно описати проект, пояснити свій вибір та ідею, проілюструвати та презентувати свої здобутки, експериментувати та систематизувати знання з певної теми!
Групи сформовані не більше, ніж з 10 дітей, що дозволяє підвищити ефективність і приділити увагу кожному маленькому учневі. Все це – основа успіху нашого садочка і діток у ньому.


Які саме методики ми використовуємо?

Це загальний комплекс програм та авторських методик навчання, визнаних в Україні та за її межами:

• Українська програма «Дитина» (навчання дітей цілісної системи необхідних знань, умінь і навичок, виховання гармонійної особистості).
• Канадська програма «Playingtolearn» (створення розвиваючого простору на основі спостережень педагога за інтересами дітей, враховуючи їхні індивідуальні особливості та рівень розвитку. Наповнення середовища цікавими та корисними матеріалами, іграшками, завданнями відповідно до теми, яка вивчається).
• Реджио-підхід (головна мета під час реалізації підходу – запропонувати дитині якомога більше інструментів та можливостей, якими вона зможе скористатися впродовж усього подальшого життя, вірячи у користь будь-якої діяльності особистості).
• Методика Марії Монтесорі (індивідуальний підхід з урахуванням сензитивних періодів у розвитку дитини, навчання через гру зі спеціальними дидактичними матеріалами).
• Метод ГленаДомана (навчання інтуїтивному читанню, розширення світогляду малюків).
• Логіко-математичний розвиток за методикою Людмили Петерсон (цікаві завдання, ігрові зошити).
• Навчання читанню за методикою Людмили Шелестової.
• Оволодіння читанням через ігрові завдання за методом Вікторії В’юнник.
• Ігри Нікітіних (розвиваючі ігри, кубіки тощо).
• Концепція навчання Василя Сухомлинського через спілкування з природою, мислення в умовах навколишнього середовища.
• Логічні блоки ЗолтанаДьєнеша.
• Програма музичного розвитку Катерини Желєзнової «Музика з мамою».
• «Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей» Миколи Єфименко.
Визначений комплекс доповнений авторськими розробками методистів нашого садочка для максимальної реалізації моделі фінської дошкільної освіти.


Ми робимо все, щоб допомогти дитині бути щасливою та впевненою у майбутньому!